Cum am devenit un cititor pasionat?


Autorul inițial pare să își fi deschis apetitul pentru cărți târziu însă a reușit să cizeleze cărțile și să se orienteze spre un anume autor/gen.

În ceea ce îmi privește, am descoperit plăcerea de a citi mult mai devreme.

Stephen King, Agatha Christie, Dumas tatăl și fiul, John Grisham, Liviu Rebreanu alături de încă unul sau doi scriitori au reușit să mă convingă să nu le las cărțile din mână.

În schimb, citînd și alte bloguri legate de cărți, am descoperit autori care mi-au atras atenția deși nu sunt la primele cărți publicate, dar și autori aflați la inceput de drum.

http://wp.me/p9e46L-G

5 comentarii la „Cum am devenit un cititor pasionat?

  1. Pingback: Google

  2. Pingback: Cum am devenit un cititor pasionat? | Shadow at Dawn

  3. Pingback: Cum am devenit un cititor pasionat? – Dawn of a Centuary

Lasă un comentariu