Observ că trebuie să o iau de la capăt cu formarea oamenilor adunați la lot.
Trebuie să creez armonie în noul colectiv, să țin cont de caracterul fiecăreia dintre fete. Cele mici vor avea tentația să si-o cam ia în cap, cele rămase vor vedea oportunitatea de-a iesi din umbra fetelor care au făcut istorie pe teren. Sunt trăiri normale, dar oare vor avea puterea să facă față la ceea ce le așteaptă?
Presupun că voi vedea în timp acest aspect; stiu pe pielea mea ce înseamnă si nu va fi ușor pentru nimeni. Iar eu îmi voi lua cele mai multe înjurături si blesteme.
Le accept ca si până acum, dacă stiu că acest lucru mă va ajuta să țin echipa sus, în vârful piramidei, dar stiu că până atunci vom avea si perioade mai gri si profitori vor fi destui.
Dar ce nu stiu acesti mici profitori este faptul că schimbul cu generațiile mai tinere, din care unele fete deja s-au strecurat si integrat, se face încet si treptat. În niciun caz nu se va face în timpul Jocurilor Sagune. Cel puțin nu cât eu si antrenorii vom mai fi prin preajmă.
Acuma să nu mi-o iau în cap, totuși am fost scoasă la tablă datorită experiențelor din trecut.
Cumva, m-a afectat acest lucru deoarece nu am considerat că sunt în măsură să se țină cont chiar atât de mult de părerea mea.
Chiar si asa, pot spune că îmi va fi si mie greu să mă adaptez la noul lot si stiu că va fi greu si celor vechi, chiar dacă am toată încrederea că va fi bine.
Presupun că voi rămâne la un moment dat singura dintre cele vechi si va trebui să mă gândesc la multele semne de întrebare care mă vor sacii cu rautacism gratuit.
De parcă ar fi prima si ultima dată…

Lasă un răspuns

